1 september

"Livet är värt besväret"

Ny månad och nya möjligheter som man säger. Och lilla Elin
tänker verkligen satsa denna månaden. På lite personliga grejer
men också lite på bloggen. Än så länge har jag kommit på att jag
i början av varje "dagsinlägg" skriver en av något av de bästa jag
vet ur boken "Ordspråk och tusen tankar" som jag fick av farmor.
Jag har bläddrat igenom den flera gånger och tycker alltid att det
är lika intressant, haha. Mer än så har jag inte kommit på. Låter
säkert töntigt men det var det jag kom på, haha. Den nya månaden
började med skola, och jag har haft någon slags överskottenergi
typ hela dagen. Den försvann på träslöjden dock, då jag behöver
den som mest. Eddie gjorde en jävlig sak mot mig idag med. Han
sa att träslöjden var inställd för Jan-Axel var sjuk. Så jag segade
ju i omklädningsrummet efter idrotten. Sen kommer jag in i korri-
doren och ser inte en enda jävel. Trots överskottenergi var jag
något mogen i mina tankar. Så jag valde att ändå gå och checka
träslöjden. "En kvart försenad, välkommen Elin" var Lönns ord
när jag klev in genom dörren. Mina ord är "Tack Eddie-Bear!" .
sen skyllde Eddie på åttorna, så fegt. Haha. Skulle gärna åka
på speedwayen ikväll. men det blir nog inte så tyvärr. Brorsan
försöker också fixa skjuts, och om han inte klarar det så klarar
inte jag det heller, haha. Ojj, blev ett långt inlägg så vi hörs :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska händer i helgen?:)

2009-09-01 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0