12 september

"Det är lättare att vara ensam när man har sällskap"

Idag fyller Fridasötan år, så ikväll blir det till att fira henne :D <3
däremot är det lite krångel just nu med körning hit och dit typ.
men det tror jag vi löser, eller hur tjejer? Och sen bara för att
Viktor tjatar så jävligt om att få vara med på min blogg, så nu
ska han få vara det, haha. Men måste ju berätta något om honom
annars är det ju ingen mening. Men igår så pratade vi i telefon
väldigt länge, så idag är sjukt jävla trött. Men det går över tills
ikväll hoppas jag ;D nu ska jag kolla lite klipp från Idol, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lindström ((:

Hahaha. XD de va fanimej på tiden elin. :P <3

2009-09-12 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0