13 september

"Det finns inga vägar till lycka eller sorg, det finns i ditt inre"

Idag när jag vaknade hade jag en konstigt känsla om att något
verkligen inte var bra, jag var nästan ledsen. Och jag vet inte
riktigt varför. Men sen gick jag upp och ut i köket, då kändes
det bättre och nu är känslan helt borta. Gårdagen var jättebra,
speciellt innan hos Becca. Fridas fest, det var roligt och så. Men
jag tror att jag hör ihop lite mer med Ramkvilla och Växjöhållet,
haha. Bortsett från vissa i Vetlanda, det finns många guldkorn
där vill jag lova. Men det var en trevlig kväll, tack Frida! Hoppas
verkligen att Frida hade det bra, det är viktigast. Idag funderar
jag på att åka och kolla på Landsbro - Korsberga, men har ingen
att gå med. Och det är lite tråkigt att åka själv tycker jag :) men
nu ska jag ringa Ickis, men först uppdatera lite bilder från igår !

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är snart dags för ram-fest bruden, och då räknar vi med dig här ;)

2009-09-13 @ 12:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0