15 år !

Idag är det ingen vanlig dag. FÖR DET ÄR LINDAS FÖDELSEDAG!
japp, ni hörde rätt. Snyggingen från Myresjö fyller 15 år idag .
detta firades med skola, haha. neej, men hon blev ordentligt
grattad, det kan vi inte säga annat om. Lappar uppsatta i korri-
doren och sång i matsalen, det kallar jag att fira en underbar
femtonåring! För hon är ju underbar, en av de underbaraste
flickorna på denna jord. Hon är så snäll så ni vet inte, hon finns
alltid där för mig om jag behöver snacka. Om det är något så
sms:ar jag bara så svarar hon (ok, kan bero på att hon är lite
mobilnörd, men det hör inte hit just nu + att det förstör texten,
haha) men en sån där kompis som alltid ställer upp för alla. Hon
känner väldigt mycket folk, förstår ärligt talat inte hur hon orkar
bry sig om folk så mycket. Men nu på senare tid har jag insett
att det är för att hon har ett hjärta av guld, som räcker till alla.
Tack vare att hon känner så många vet hon exakt hur vi männ-
iskor fungerar. Hon vet vad som ska göras eller hur man ska
bete sig i de knivigaste situationer. Denna lilla dam kommer jag
att minnas så länge jag lever, även om vi inte behåller vår kon-
takt vi har. Men det hoppas jag innerligt. För ett liv utan Linda
går just nu inte att föreställa sig. Det skulle bli tomt utan henne.
Det skulle bli kallt utan hennes varma underbara kramar den
tråkigaste höstmorgonen, det skulle bli tråkigt utan hennes
glada röst när man är som tjurigast, det skulle bli tråkigt utan
hennes överraskningar hon kommer med. Det skulle helt enkelt
blir tråkigt utan hela Linda. Men jag hoppas verkligen att din dag
var super. Men dina dagar är ju alltid super, inte sant? :) hoppas
du förstår vad jag vill säga till dig Linda. Med tanke på denna text
och sms:et imorse. Jag älskar dig Linda, that´s it. Nu & föralltid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0