15 september

"Döm inte så blir du inte dömd"

Skolan idag var rätt skön, det var ju sjukt varmt ute
måste jag få lov att säga. Elevensval var roligt men
känns ändå lite onödigt, jag jobbar hellre med läxor
än att ha tema, men så är det ibland. På träslöjden
gick det väl bra-bättre-bäst..? Nej, bara bra fresten.
Pirre-Pierre hade min mobil, han sms:ade med Fidde,
men så såg läraren det. Men så skickade Fille ett sms
till mig som jag öppnade, då tog han den och stod och
läste hela min konversation med Fille, :O det är ju lite
konstigt tycker jag. Men det bästa med allt var att jag
inte fick skäll, utan att Pirre-Pierre fick det, haha. Min
lärares ord löd följande : "Jag gillar inte mobiltelefoner,
(han höll upp min) och den här Elin, den är din, men det
var Pierre som använde den (Spärrar ögonen i Pierre)
så lek inte med varandras tack (Brattberg i gapflabb, jo,
han misstolkade det ju, såklart) varsegod Elin (och lilla
jag tar emot mobilen med ett leende som försvann lika
snabbt som det kom) haha, en minnesfull händelse :D

Nu blir det massa bilder från idag, för jag tog tusen kort :D

     
händelserna är tagna från vänster till höger, så ni kan
se Ickis "misslyckande" på elevens val med kortspelet.
haha. jag lyckades ju i ju för sig inte heller, men ändå ;)

    
Stinas tre uttryck under en och samma golfsving på
idrotten idag, haha. Hon är grym denna tjejen :D <3


Jordens fulaste bild ligger nu på min blogg, eller i alla fall de högra
partiet av bilden, haha. Kakorna kom idag, så nu jäklar blir det till
att sälja. Och eftersom Stina, jag, Lina och Ickis stod och diskuterade
dem så länge kunde vi inte annat än att ta en bild, :D

nu får det bli slut på detta inlägget. Ska plugga nu, så vi får se om det
blir speedway ikväll. Måste bli färdig i så fall :) puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha riktigt "snygga" bilder !! hahahahha men kul va det iallafall :D Ditt lillakakmonster!!! XD

2009-09-16 @ 15:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0