16 september

"När man känner sig hemma på en plats där man inte
är född, då har det varit meningen att man skulle dit"
- Ernst Hemingway .

Det känns som om det är mycket att plugga nu, men samtidigt
så gillar jag det. Inte just att plugga, men jag gillar att ha mycket
på gång för då blir det så himla skönt när allt är avklarat. Men just
idag så känner jag att något jobbigt är påväg, och det är det med.
För imorgon är det Mats begravning. Hela klassen ska dit tillsammans,
det är skönt. Men allt kommer bli väldigt jobbigt, men det är skönt att
veta att man har folk som ställer upp och pratar och stöttar. Idag hade
vi Soprov, det gick helt okej bra tror jag. Hade inte pluggat så värst
mycket, åkte ju på speedway istället igår, haha. Men jag får skylla mig
själv, fast det gick som sagt helt okej bra ändå. Nu ska jag plugga lite
matte och svenska. Svenskan ser jag fram emot, älskar Selma Lagerlöfs
sätt att skriva, blir helt...ja...galen av att läsa hennes böcker. Men innan
dess ska jag ta moppen bort till olycksplatsen och tända ljusen, ha det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0