18 september

"Dåligt samvete är det enda man kan ha med gott samvete"

Idag vet inte jag om det var min dag ärligt talat. Den började
med att jag försov mig. Så jag fick äta frukost i bussen, och
det var inte första gången det hände, haha. Sen väl i skolan
hade vi oförberedda engelskaprov, något jag inte alls hade
lust med just denna morgon. Men det fick gå som det ville :)
idrottsinriktnigen blev inte som planerad, mina kläder blev
inlåsta och jag fick gå "stadorientering" med Eddie, Jesper
och David. Men det var roligt, även om jag gärna spelat
fotboll med Stina och Bella. Men en annan gång brudar ;)


stadsorienteringen på idrottsinriktningen ;)


ojojoj, plommontjuven number one :D


nemen ojdå, plommontjuen number two :D


okejokej, så kan man ju också göra :D haha.


väl inne i idrottshallen trodde jag det var lite mer seriöst
än plommonplockning i en främlings trädgård. Men inte nej,
här lägger vi oss på varandra och sedan låter vi ännu en
idiot hoppa över oss. Jaa, men vilken underbar idé! Eller? xD

Nu ringde Felix och frågade mig om jag ville gå med honom på hockey,
sen sms:ade Bella och frågade samma sak. Så kanske blir att dra dit.
Om inte annat får jag väl sitta med Bävern i telefon ikväll, haha. åpuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0