19 september

Idag säger vi grattis till söta Anna Sandwall :D
ha en underbar dag vännen, det är du värd <3

Felix kom hit igårkväll, så han sov här då eftersom
det blev så sent. Sen åkte han hem för någon timme
sen nu, haha. Det var trevligt, den killen är så himla
bra ska ni veta! Och ikväll kanske jag ska vara med
Bella. Annars blir det Bäverfiske, haha. Nej, skoja!
Men jag ska i alla fall plugga lite om Selma Lagerlöf
och sen blir det Andra Avenyn och så lite Idol, de
avsnitt som jag missade i veckan. Men jag bara känner
en lördag som denna, hur mycket jag älskar lördagar!


Bilden, känner ni blandningen mellan sommar och höst? :)

nehe, nu får vi ta och höras senare. Har lite att göra, åpuss<3

Kommentarer
Postat av: Lindström. ((:

Bäverfiske ? ;) <3

2009-09-19 @ 17:37:29
Postat av: anna

tack Elin! :D <3

2009-09-19 @ 19:41:59
URL: http://asakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0