2 september

"Ingen ros är så skön att den aldrig skall vissna"

Idag måste det varit någon slags otursdag.
- jag höll på att missa bussen.
- jag förlorade med ett par mot Anton i memory.
- jag fick typ aldrig iväg bollen när vi spelade soft-
boll, ändå låg bollen uppe på en pinne. Den kastades
alltså inte ens till mig..
- När jag kom till mellanmålet och skulle köpa macka
så var mackorna som hade skinka som pålägg redan
slut..jag fick en ostmacka men slängde osten, haha.
- jag gungade på stolen på SO:n så jag höll på och
trilla bakåt två gånger. Trots detta gungar jag ändå..
- jag gjorde över 50 % av klassen besvikna då jag
inte "orkade" genomföra min röständring efter dagens
rättning om hur vi ska jobba på biologin.
- sist och absolut inte minst så förlorade jag mattäv-
lingen idag. Skulle äta åtta potatisbullar, något som
jag säkert hade klarat om inte Jesper kommit och
hällt över sin mat på min. Av "okänd" anledning så
tappade jag matlusten och fick avbryta tävlingen och
därmed stå som förlorare. Ska även få ett straff. Jag
vet två stycken. Ett är lite personligt just nu, det andra
är att jag ska hälsa på "Gloet" i en vecka..

men dagen är snart över, typ. Ska hålla mig inlåst resten
av kvällen. Det känns säkrast. Men nu ska jag ringa Ickis!

STINA : jaaa, det var bögberget och ja, det är mysigt där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0