20 september

"Vi tror att vi inte behöver varandra, egentligen är precis tvärtom"

Idag fyller min kusin två år och Brattberg fyller 15 år, grattis!

Annars kommer min dag att bestå av plugg. Funderar på att
tjata lite så pappa och jag kan sätta ihop mina byråer. Sen har
jag så sjukt ont i halsen med. Plus att jag sovit bort på tok för
många timmar av denna dagen, blev lite senare än tänkt igår.
Men det var det värt, inte varje dag man Bäverfiskar ju, haha.
Men sen blir jag så arg på en grej, och det är att jag alltid lyckas
hitta för mycket att göra på datorn. Nu gick jag in här innan jag
skulle börja plugga, enbart för att göra detta inlägg. Efter detta
kommer jag stänga av datorn, om inte någon skriver mer på
msn. Men man tänker, "äh, jag hinner kolla bilddagboken lite
snabbt" (LJUG, det tog tio minuter där!) sen tänker man "men
det skadar väl inte med ett inlägg på facebook med" (ÄNNU ETT
LJUG, det tog femton minuter att besvara vänsfrågningar och
kika på vad andra skrivit) Väl inne på blogg.se tänker man "Okej,
men jag hinner kolla in Kenzas blogg med" (SISTA LÖGNEN, det
blev så att jag kollade på fem bloggar utöver Kenzas!) och det
värsta med detta är att det är så typiskt mig. Men nu måste jag
gå då, och efter detta inlägget förstår ni varför, haha. åpuss<3


nuvarande bakrundsbild på min mobil om ni
ville veta, haha. Den är fin, älskar den, haha :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Vacker bild!

2009-09-20 @ 11:45:10
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Lindström. ((:

haha, jasså du bäverfiskade igår elin ? x) <33

2009-09-20 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0