23 september

"Om man berör har man uppnått något"

Idag var jag på nästan topp, faktiskt. Trots gårdagen
tycker jag det flöt på helt okej idag. Ikväll blir det ju
ingen speedway för min del, inte in till Vetlanda över
huvudtaget tyvärr. Men Ickis kommer hit, så vi ska
baka chokladmuffins, haha. Det blir nog en bra kväll!
sen Idol med, Linas brorsa gick ju vidare igår så det
blir att fortsätta hålla tummarna för honom! Annars
hade vi musikprov idag. Vi fick ha en fusklapp med
sig och jag hade utan tvekan skrivit med minst stil
på min och därmed fått med allt, så lär ju få MVG pga
lappen. Men hon kanske sänker mig då, jag vet inte?
Fick VG+ på SO:n idag med, men ändå gnälldes det
på mig från Kenneths sida. Då känner man att man
har press på sig, och det är precis det jag inte orkar
med just nu. Men känns skönt med studiedag imorgon!


"Het, bör släckas omgående"
hahah, ja kära ni, det är Pierre så vad hade ni väntat er? ;)

.

Kommentarer
Postat av: Stina

Pierre ärriktigt cool :D

2009-09-23 @ 18:18:53
Postat av: Anonym

vem är lina?efternamn ålder?

2009-09-24 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0