25 september

"Även det bästa himmelrike har ett
litet helvete i källaren" - Gordon Boll .

Nu ska jag väl berätta lite kort om dagen. Ska lyfta
inriktningen då jag och Frida var ute och orienterade
i stora Landsbro. Vi gick från hus till hus och skrev upp
vilken färg det var på dörren, haha. Men rundan gav
några riktigt fina och välbehövda samtal/diskussioner.
Så det är en grymt go tjej det. Annars följde Jesper
med mig hem efter skolan. Vi var uppe hos Mats som
sagt, snackade, och sen gjorde vi pommes och köpte
pizza! haha. Det är fredag det, i alla fall om ni frågar
mig. Men nu är jag trött, så ska nog ta och sova så
snart jag slutat sms:a med folk. Har en förmåga av
att göra det ofta ifall ni vill veta, haha. Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort i helgen? <3

2009-09-27 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0