8 september

"Kärleken är som en vacker trädgård,
 men äktenskapet är som ett fält med nässlor"

Idag har det inte blivit någon uppdatering frens nu
för jag trodde vår dator var virussmittad, men det
var visst "falsk alarm". Skolan idag var sjukt rolig,
jag måste erkänna att träslöjden till och med var
rätt trevlig, men det var väl för att Jesper var tillbaka
antar jag, haha. Däremot var jag själv från min klass
på elevens val, inte så jätteroligt. Men jag hann komma
en bit med biologin i alla fall, heja! Nu ska jag kolla på
Idol och när det är slut byter jag kanal för då blir det
Andra Avenyn, jag är hur lycklig som helst just nu för
denna TV-kväll. Ickis var här nu i eftermiddag med, vi
pluggade lite men det blev mest snack, som alltid typ.

Nu taggar vi inför lördag. Fest, fest, fest. Ska till Becca
innan tillsammans med Linnea och Bella, sen drar vi
till Frida. Vart jag ska vara efter har jag inte kommit
fram till än, det får bli en senare fråga, haha. Men det
kommer nog bli en trevlig kväll hoppas jag :D åpuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

becka f och bella K och Linnea S?

vilka ska på festen då?

2009-09-09 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0