das gårunda mit meine granne.

nu orkar jag höra av mig igen, haha. Sitter och tjatar på
grannen att vi ska ut och gå, hon envisas med att ta med
sin brorsas barn som inte ens kan gå, haha. I alla falll så
tror jag att hon snart ger med sig. Och nu hörde jag Tihas
och Albin skrika rätt högt från vardagsrummet, jag har en
liten aning om att HV gjorde mål, och nu två mål för nu
sprang de ännu en gång runt i hela huset med lyckoskriken
som fastklistrade i halsen på dem. Ja, herregud. Djurgården
säger jag bara. Jag har fattat svenskan nu, jag tog det nog
lite för svårt, typiskt mig. Så blir att göra om den lite nu
ikväll. Men nu jäklar blev det fart på grannen med, så måste
avsluta mitt "jätteintressanta" inlägg. Puss på er, vi hörs <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är albin?

2009-09-22 @ 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0