en kanon söndag .

Idag var jag, mamma och Hampus i Jönköping. Blev köp
av byråer till mig, och lite annat "småplock". sen även en
runda in på a6 med. En riktigt trevlig söndagsutflykt :)


   
dessa bilder togs alla tre på samma minut, jag vill bara
bevisa att min lillebror har Sveriges mest växlande humör :)


Mina köp på a6 :


Långarmad topp, kan man säga så? haha, köpt på JC .


T-shirt köpt på VILA. väldigt fin färg + en jättegullig kassörska :D


Kofta köpt på BIKBOK. väldigt skön ska ni bara veta :D
jag var nära att köpa den i mörkgrå med, men något förståndigt
inne i mig sa "nej elin, en annan gång" så kan det gå hörrni :D

köpte även lite grejer på KICKS, sen ett par leggings och två par
vanliga JC-linnen i svart och vitt. Sånt där som kan vara bra att ha
med andra ord. Nu blir det att spara pengar till Gällstad, åpuss <3

Kommentarer
Postat av: Natha.

assnygga kläder ju !

Jag provade den koftan fast i svart tänkte köpa men gjorde inte sen den var hur skön som helst! :)) <3

2009-09-07 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0