en rolig grejj till .

har ju en rolig grej till, fast detta ifrån gårdagen men ändå.
På elevens val snackade vi om "118 100 - sökhjälp via internet
telefon och sms"
de är ju kul. Så vi bestämde oss för att sms:a
dem och ställa någon fråga och kolla va de svarade. Då sms:ade
jag från min mobil och skrev : "Varför är Pierre så ful för?" (det
var bara något som kom upp i huvudet, och vad kan man vänta
sig mer än ett roligt svar på en trög fråga? Så till svar fick jag :

"Vi tycker inte alls att Pierre är ful. Ge honom chansen, bara titta
på honom och tänk lite. Man behöver inte vara snygg för att gilla
någon. Tycker man att en person är snäll så tycker man senare
att den personen snygg. Vill du ha nästa fråga gratis?"

- En grej
bara som de skrev, "man behöver inte vara snygg för att gilla
någon." det var ju han som var ful, inte jag. haha. Men bara för
att jag fick de svaret så skrev jag sen: "Varför vill inte Pierre
ha mig för?" sen fick jag detta till svar :

"118 100 tror att Pierre
har väldigt mycket i sitt liv för tillfället och känner inte att han har
tid eller ork för att inleda en relation. Det är alltså inte för att han
inte tycker om dig, för det gör han, men han måste fokusera på
det som är viktigt för tillfället. Vi rekomenderar att du tar det lite
lugnt så kanske det blir du och Pierre senare när han har det lite
mindre hektiskt. Ha en fortsatt trevlig dag!"

- De är verkligen
övertrevliga. Hade jag nu inte skämtat om detta utan verkligen
trott att Pierre ville ha mig om jag nu varit dökär i honom. Ja, då
hade de ju lurat mig totalt. Eller i alla fall gett mig på tok för höga
förhoppningar. Så 118 100 är kul, men det är inget slags horoskop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0