godnatt .

Hade nyss ett telefonsamtal med en av mina favoritkillar,
han är så himla go! I alla fall så kikade jag in på nelly.se
efter detta, och hittade denna. Den kostar 499 kr, och jag
fick 500 av farmor för några veckor sedan. Så kanske blir
att använda den pengen till denna, vem vet. Snygg tycker
jag i alla fall att den är, men jag kanske är rätt ensam om
det? haha. puss och godnatt med, för nu ska jag sova <3


absolut ingen som tycker att den är snygg?

Jag anropar efter återupptagen uppmärksamhet från
mina läsare. Ursäkta att jag bara drar på såhär igen
efter att ha sagt hejdå. Men ville bara tacka Ellen R
för de underbara samtalen (tyvärr) via msn, men de
gav mycket trots detta. Du är fantastisk vännen min!
ohja, Ellen som gör min bloggdesign, haha :) puss!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

den var mycket snygg!

mycket bra deeptalk som vanligt, du är bäst gumman!

2009-09-23 @ 23:49:26
Postat av: Maja

den är skitsnygg, finns ungefär en lika dan på HemÅvila i vetlanda! skitsnygga! :D

2009-09-26 @ 10:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0