kväll på Mördarberget :)

Åkte ner till Ramkvilla för att gå en sväng med Ickis till
Mördarberget nu när det var så fint väder. Det var väldigt
trevligt, fast vad förväntar man sig. Två idioter på en och
samma plats, det måste ju bara sluta lyckligt, haha! Men
var ju snäll och tog bilder med, så jag kunde visa er ett
av mina favoritställen. Se och njut kära ni.


så här ser det ut när jag ligger på berget, haha! Nemen ni fattar
inte hur mysigt det är där. säg till så tar jag med er dit :)



på vägen hem. Visst är det vackert, och det är Ramkvilla det ;)

nu ska jag sms:a min sötnos sen ska jag gå och lägga mig .
ni får sova så gott, vakna och ha en kanonbra dag. Lova? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer i helgen?:D

2009-09-02 @ 15:07:43
Postat av: Stina

Mördaberget eller bögberget ? HAHAHAHA Riktigt mys är det :D

2009-09-02 @ 16:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0