lördagskvällen inleds .

Jag tror inte att jag är ensam om att älska helgen, och speciellt inte
lördagarna. Så nu har min lördagskväll inleds. Mamma kom hem nyss
och hade med sig sminket, hårgrejjen och sminkborttvättningsmedlet
som är på bilden under. Gissa om jag blev glad? Är i stort behov av
det just nu :)) . Annars blir det väl bakad potatis ikväll, och säkert
något TV-program, lördagsunderhållning på hög nivå, haha. Men nu
är det såhär att Linnea Gillsand skickade massa musik till mig, hon
och jag har faktiskt samma musiksmak, till skillnad från mig och herr
Bäver, :D i alla fall, jag länkar en låt där nere som ni MÅSTE lyssna på!
lova mig det, för den är så fin och jag vet inte vad jag ska ta mig till xd


två brunkrämer, en puder, hårgrejjs och
sminkborttvättningsmedlet ;)

LÅTEN SOM BARA ÄR ETT MÅSTE:
http://www.youtube.com/watch?v=aH8MIdVJkSY

Men till sist vill jag nog bara säga att Bella Holmberg är världens
coolaste brud. Hon har det ingen annan har. Jag älskar dig Bella <3

.

Kommentarer
Postat av: Lindström. ((:

jag har fan bra musiksmak. ;D <33

2009-09-20 @ 13:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0