min lillebror, heja!

jag och min lillebror lekte på köksgolvet. Vi kröp runt
och röt åt varandra. Jag var en drake och han var en
stor och farlig tiger som gjorde riktigt ryt ifrån sig må
ni tro. Vi gick först mot varandra, röt, sen hoppade vi
undan från varandra och sen samma läskiga saga om
igen. Sen när jag tröttnade på att vara drake så ändrade
jag min karaktär till en stor, farlig och snabb leopard.
Då kontrar lillebror min med : "Men då kommer jag,
ETT STORT OCH FARLIGT PÄRON!" jo, men självklart,
jag drömmer ju mardrömmar om päron ibland, eller
absolut inte! Jag avslutade här med leken, spänningen
försvann och jag kände att jag som leopard inte tyckte
det blev en rättvis fight mot ett päron...så kan det gå..









Kommentarer
Postat av: Linnea Gillsand

Haha. Så mysigt! :)

2009-09-23 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0