nytt & snyggt från nelly.se

nu har jag suttit i över en timme och kastat ut massa
gamla bilder och ändrat om i mapparna på datorn, så
jag var då värd att gå in och kika lite på nelly.se :)


en jättesnygg kofta från SVEA, 799 kr .


samma kofta fast i gult , också 799 kr .
vilken av dem är snyggast egentligen? ;)


riktigt snygg skjorta enligt mig, 499 kr .
synd bara att det är en extra svart "rem" under.


visst är den superfin, 299 kr .


sjukt snygg klänning, 549 kr .
den är något kort bara.


en riktigt snygg klänning, 599 kr .
är mönstret med blommorna tantigt?


och nu min favorit, 549 kr .


sorry, men var tvungen att visa dragkedjan där bak.
så himla snygg är den, jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Nu vill jag ha lite hjälp med skor. Vilka är snyggast?
alla är i svart, haha. men det finns en tanke med det :)

   
   
jag gillar översta raden vänster, men likaså nedersta raden
i mitten. Någon som håller med eller tycker något annat? :)

nu ska jag städa mitt rum, haha. Tro mig, det behövs. åpuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längst upp till höger ;D <3

2009-09-05 @ 19:27:10
Postat av: Anonym

gula var snyggast tycker jag :) längst ner mitten tycker jag är snygga :)

2009-09-06 @ 11:08:21
Postat av: Linnea Gillsand

den högra på den översta raden . lite enklare & snygg ! :)

2009-09-06 @ 13:25:52
Postat av: felix

fan vad smidigt med den där dragkedjan ;P <3

2009-09-09 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0