svar på kommenterarerna.

Fick en kommentar om att jag borde svara på mina
kommentarer. Men grejen är att det känns som om
ni frågar saker om tidigare inlägg och det kommer
ju nya hela tiden och då känns det inte lika viktigt.
Men okej, jag ska bli bättre. Ska väl ursäkta mig med :)

Vem är Albin?
- Albin är min brorsas kompis. Likaså David :)

Vad heter din granne?
- Min granne heter Janina :)

Vem är Lina? efternamn och ålder?
Lina är och förblir min moster, hon är 28 om jag
inte är helt fel ute. Har samma efternamn som min
mamma, haha. Där fick jag till den, eller inte :)

Vad har du gjort i helgen?
-
Läs min blogg så får du svaret :)

Hur gammal är hon?
-
Fortfarande 28, hoppas inte jag ljög igen nu?

Vart ska du praoa?
-
Första veckan ska jag vara på ett Café i Vetlanda
Kommunhus, och andra veckan blir det dagiset som
i övrigt min lillebror och syssling går på. Trevligt :)

Vem är Jimmie?
- Jimmi (inte Jimmie) är min mosters kille :)

Fortsätt fråga, jag ska bli bättre. Men det är inte alltid så lätt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

(:

2009-09-29 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0