11 april - en härlig söndag .

idag är det sista dagen på påsklovet, vilket faktiskt inte gör mig så mycket. morgonendagen blir inte
speciellt jobbig, vi ska få besök av några judar som ska berätta om sin tid i koncentrationslägrerna.
aja, nu vet ni det. idag ska jag tvätta min mosters bil, haha. efter det vet jag inte riktigt vad jag ska
göra. vädret är underbart, så det blir väl att springa en runda. vi hörs, puss ♥


denna sötnosen frågade om jag ville följa med henne till A6 idag och att vi sen skulle kolla
på våra bröders match. tyvärr kunde jag inte pga att jag ska städa mosters bil, och det
kommer störa mig hela dagen. men men, det får bli en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt bild :) när ska du svara på frågestunden ? :D

2010-04-11 @ 14:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0