15 april

nu bloggar jag dag senare, eller kanske borde säga 7 timmar senare ? i alla fall .. igår efter skolan
åkte jag och Linnea in till Vetlanda för att möta upp Sara, Maja och Ronja. Linnea och Maja skulle ju
pierca sig ;) det var en upplevelse vill jag lova, haha. efter det åkte Ronja hem och så åkte resten
till sävsjö där vi mötte upp Lisa. på kvällen sen skulle vi ju gå den där modevisningen. vi hade typ
gardiner på oss, för er som undrar, haha. låter helt galet .. och det var det också :) puss ♥


några i klassen låg/satt ute och stekte i solen i två timmar idag. vi hade vikarie, så ni förstår.
det var i alla fall sjukt skönt och riktigt trevligt. det bästa är att det är många timmar kvar i
solen innan vi slutar nian , yeah. själv blev jag något brunare på magen, det gillar jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0