det var då , nu är nu .

http://www.youtube.com/watch?v=y5o8L-Or0O4&feature=related 

jag lyssnar ihjäl mig på denna låten, jag kan inte sluta. läser gamla inlägg på bloggen,
gamla dagböcker och massa annat. ska jag vara helt ärligt så fäller jag en och annan
tår. jag tror inte att det är för att jag saknar den gamla tiden, utan för att jag får tillbaka
känslor från den tiden. man börjar minnas och så vidare. jag gråter nog mer för att det
var en fin tid, som jag är stolt över. skulle jag läsa det jag skrivit idag om ett år, skulle
jag säkert vara lika stolt över det med, hoppas jag. nu väntar jag på att klockan ska bli
åtta så mammi kommer hem, jag behöver verkligen prata ut med henne känner jag ♥


denna bilden är tagen för drygt ett år sen (11 månader om man ska vara exakt)
när jag ser den blir jag glad. det var sommar, det var glädje och det var kärlek ..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken härlig bild! :)

2010-04-20 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0