just nu är allt underbart. det är påsklov, vilket betyder skolfritt. jag överlevde dessutom den
värsta veckan på länge med plugg. djurgården slog linköping med 1-3 ikväll. imorgon är det fest.
sen dessutom massa trevligt folk innan och efter. halsen håller på att läka med. nu ska jag bädda
ner mig i soffan under mitt varma täckte tillsammans med brorsan. vi ska kolla på beck. jag har
sett den innan, men vad gör det just nu? jag hoppas ni också har fått en lika bra start på ert lov
som jag har fått. frågan är bara vad man ska göra på lovet, har inte så mycket planerat. puss ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

När ska du svara på frågestunden? ;)

2010-04-02 @ 13:04:28
URL: http://nhochaa.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0