shoppingdag - helt underbart ♥

för en hockeyperiod sen kom jag hem till ett nystädat hus och till en underbart glad bror.
det var mysigt. dagen var helt perfekt, ni förstår inte vilken tur jag haft med shoppingen
idag alltså, helt galet. tyvärr missade vi bussen hem, men det pratar vi inte mer om nu ;)
nu började hockeyn igen. VI HÖRS SENARE , puss ♥

btw, jag har sett en sådär jobbigt snygg kille idag. ni vet, så man nästan får ont i hela kroppen.
magen liksom drar ihop sig och ansiktet rynkar ihop sig totalt. jag bara satt och suckade för mig
själv. då är de sådär jobbigt snygga. sen hade han perfekt stil med. neeej , nu suckade jag igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa vad du har köpt?

2010-04-09 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0