svar på lite kommentarer :D

Hanna a om INGEN KOMMENTAR ALLS , HAHA:
vadå är det sant.. ?

svar : jaaa, det är sant :D


Rebecca Fridsäll om INGEN KOMMENTA ALLS , HAHA:
Hahahaha fan vad sjukt ! :D

svar :
hahaha, jag vet. så himla idiotiskt ;)


Anonym om vad jag shoppade:
älskar den munkjackan från bikbok. dom är jätte sköna!
Du passar säkert jätte bra i den rosa också:)

svar :
ja, det är underbart sköna! hihi, de var jag och shoppade med tvingade mig att köpa
den bara för att de tyckte jag passade så bra i färgen. jag gillar ju rosa, så du kan ha rätt ;)


Nu passar jag på att tacka för ALLA kommentarer från 6:e april. TACK! :D

Kommentarer
Postat av: linda

är jag efterbliven eller har du svarat på din frågestund sötan? :O i övrigt saknar jag dig riktigt mycket nu! <3

2010-04-10 @ 13:29:02
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0