15 augusti - nyduschad

Igårkväll och idag tillbringades med Sara.
orkar inte skriva en sammanhängande text...så:

¤ Knight and day på bio med sara, den var jättebra.
¤
Träffade några så var vi med dem resten av kvällen.
¤ Kom hem till Sara, somnade direkt.
¤
Sara väckte mig, "klockan är halv två ;p"
¤
Vi spelade wii, jag sög något oerhört på det.
¤ Vi kollade klasserna, båda ska gå i SP10A.
tack för igår & idag sara, du är kaaaaaaanon! ♥


nu har jag (som ni ser) precis kommit ut ur duschen. det blir lyfta på luren och ringa till linda.
eftersom jag sov så länge idag så lär jag ju inte somna tidigt ikväll, så då blir det one tree hill. puss ♥


Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

hihi elin det ser jag framemot ;)



taack själv för en super dag :D <3

2010-08-16 @ 12:27:17
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0