22 augusti

JAG HITTAR INTE MIN KAMERA --> DATASLADD! jag får panik. så ni får bilderna när jag har
hittat den...

i fredags skulle ju jag, maja och sara som sagt sova på studsmattan. det gick sådär. vi la oss där
ute, sen började det att dugga och sen SPÖREGNA. så vi gick in igen, men lovade varandra att göra
om det nästa sommar. så nu taggar vi det istället, haha.

igår var jag hos hanna tillsammans med ickis & stina. det var supermysigt. tack hanna. jag
behövde verkligen en tjejkväll med er. det var så länge sen! tack för en kanonkväll !

idag
vet jag inte riktigt vad jag ska göra. hade en plan på att gå upp tidigt för att kunna somna
tidigt ikväll. den gick åt helvete då jag stängde av mitt alarm i sömnen...aja, ha en bra dag. puss ♥


hahah. jag hittade en gammal bild på datorn. det är från första dagen i åttan. hahah.
hanna, ida, jag, jesper, david, christian, mats ♥, lite utav patrik och till sist karl. underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0