svar på en kommentar.

jag fick en kommentar från Klara, som jag kände att jag likaväl kunde visa för alla. 
 
Hon frågade:
blev du nöjd över din klass på gymnasiet och känner du många?
kan inte du skriva alla som ska gå i din klass? :)
svar: Jag är jättenöjd med min klass. Jag känner några, och vet vilka nästan alla är.
Det känns lite fel att skriva ut namn på de jag inte känner. Kan säga att jag ska gå med
Sara, Oscar Löfqvist, Meyer och sen 3 stycken från min gamla skola.



Nu har jag precis kollat på Twilight för första gången i mitt liv. Förlåt allihopa, men jag fattar inte
grejen med den filmen. Den var inget speciellt om ni frågar mig. Helt okej, men inte som jag trodde..

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ha frågestund? :))

2010-08-17 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0