18 februari

Idag fyller Robert 17 år, så vi kan ju inte göra annat än gratta :)

idag måste jag städa mitt rum, haha. eller i alla fall plocka upp och ställa allt på rätt plats.
ikväll kommer ann och channe hit, det var ett tag sen vi var alla tre samtidigt, så det ska
bli riktigt nice.

inatt kollade jag, mathias och adam (mathias kompis) på hockeyn. adam sov under hela
matchen, mathias låg klarvaken och munnen babblade värre än vanligt. jag sov, vakna till,
sov, vakna till. i mitten av första perioden kände jag att jag inte hade någon större koll på
hockeyn utan kunde lika gärna "se" den från sängen med slutna ögon. så jag gick och tog
ut linserna och drack ett glas vatten. PLÖTSLIGT, var jag tio gånger piggare än innan. jag
tog då beslutet att se resten av matchen, något som jag också gjorde. måste erkänna att
jag tyskarna var bättre än jag trodde. vi hörs, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0