4 februari

idag hade vi som sagt friluftsdag, det var jättekul faktiskt. vi var ett gäng nior, sen några åttor
och ett fåtal sjuor med. ett trevligt gäng nior var vi i alla fall, det var väl mest det som gjorde
denna dagen så bra. däremot åt jag dåligt, blev endast en pangbulle på hela dagen, dåligt av
mig, men jag glömde frukosten mitt i all stress. det kändes dock som om jag ätit, men se så
fel man kan ta. i övrigt kommer jag lukta klor resten av mitt liv, haha! puss ♥


sjukt dålig bild. det är i alla fall Stina, Otto och Eddie som går i en halv meter snö, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha det va kul, :D

2010-02-05 @ 16:50:57
Postat av: Anonym

Stina :P haha

2010-02-05 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0