bowling .


nu har jag tagit slut på mitt presentkort jag hade på nelly.se.
nu är pengarna slut där. jag hade en sån jäkla otur ska ni veta, men det tar jag längre ner.
nu ikväll var jag inne och bowlade med mamma, hampus, mathias, jimmi, lina, samt jimmis
syrras man och hans två barn. jag vann, yeah. jag är faktiskt lite stolt. mathias är arg ;)

nu till min otur på nelly.se
jag har länge spanat in ett par skor, men inte vågat köpa dem. sen igår när de skulle köpas
fanns dem inte längre :/ sen har jag hittat en tröja för ett tag sen som jag igår fick upp ögonen
för igen. så den hade jag i kassan och skulle bara ge mig ut i "butiken" igen för att även köpa
ett par trosor. när jag är tillbaka i kassan står det att en vara inte finns längre, och självklart
var det tröjan som inte fanns. asså, detta kallar jag extrem jävla otur och det är typiskt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0