hockey & kakor med bror <3

just nu sitter jag och min bror och mumsar på våra favoritkakor framför en hockeymatch,
FBK mot DIF, och nu gjorde FBK tyvärr 3-2 och gick därmed om Djurgården i tabellen :/
i alla fall så diskuterade vi olika hockeymärken. jag tänkte stå upp för mitt älskade lag så
jag sa självklart att Djurgården hade snyggast märke. min bror började däremot skruva på
sig, och man såg att han verkligen funderade. "nja..", sa han sen. "jag tycker nog Luleå har
ett j*vligt snyggt märke, och Rögle med.." det blev en omröstning där slutresultatet kunde bli
1-1, men istället blev det 2-0 till Luleå, haha! Så, enligt två av syskonen Arwsäter har Luleå
snyggaste märket i Elitserien :D




Luleås märke. nå, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0