skvallerblogg .

förlåt, kunde inte hålla mig från att blogga.
fick nyss en blogg länkad till mig, bloggen visade sig vara en skvallerblogg. just denna
skvallerbloggen skvallrar om folk från landsbroskola, withalaskolan och mogärdeskolan.
det känns lite som en "favorit i repris" för er som inte minns det råkade landsbro ut för
samma sak för dryga året sen. där skrevs det däremot endast om landsbroelever.
aja, vi får se om även denna blogg spärras. gulligt att anstränga sig så för en design med,
go for it or what? :D . bättre än Se&Hör, tro mig ;)

jag tänker inte länka bloggen. leta på gott folk! :)

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Haha, fan vad irriterande :o

Okej, usch för nationella prov... Sätter väl igång för mig med snart. Jag börjar må helt okej, äntligen. Har virusinfektion i halsen ;/

2010-02-02 @ 11:14:44
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

har letat och letat men hittar verkligen ingen blogg om det ... finns den verkligen?? isåfall vad heter den??

2010-02-02 @ 12:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0