1 januari

Efter en tröttsam natt på alla sätt och vis åkte de flesta hem. Hanna och Stina stannade
hos mig hela dagen. Vi kollade på tv och snackade, jag tycker om er tjejer ♥ . Ikväll ska
jag nog basta igen, fast denna gång med mor och far. Annars blir det tidig läggdags vill
jag lova. Hoppas alla hade en lika bra nyårsafton som jag hade. Vi hörs imorgon, puss .

Det är ett nytt år nu. Det känns inte jobbigt på något vis. Precis i början av 2009 hände
saker som verkligen förändrade mitt liv. Jag vill inte låta elak nu, men det förändrade mitt
liv till det bättre. Ibland får man tacka misstag, eller vad säger ni? För det är ändå av dem
som vi lär oss. Det gjorde i alla fall mitt 2009 till ett riktigt bra år. Jag tänker inte peka ut
olika händelser som gjorde det bra, men om jag ser det i helhelt kan jag säga att det var
ett positivt år. Året innehöll många fler glada stunder än ledsna, vilket är en himla tur. Nu
taggar jag 2010 med dunderfart. Jag vet vad jag vill, jag vet vart jag vill och jag vet vilka
som jag vill dela mitt 2010 med, detta kan göra det nya året till en riktig höjdare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0