natti natti :D

Channe och jag hade galet roligt, vet inte vad det tog åt oss. Haha ;) Jag borde verkligen sova
eftersom det är skola imorgon. Jag ska nog låta lite oansvarig och säga "Det är bara en dag så
det spelar ingen roll" , lär nog bara bli en glidardag ändå. Bara för att jag säger det lär det bli
något oförberett prov, det kallas otur och dyker ofta upp i mitt liv :) i alla fall när jag har sagt
något som ska låta övertygande, haha. Har en trevlig konversation på msn med, ännu en liten
anledning att stanna upp lite längre. Ärligt talat, det ska bli roligt med skola imorgon. Det finns
många som jag har saknat. Trots att jag träffade mina godingar på nyår har jag längtat efter
dem sen dess ♥ . Sen har vi ju Linda med, som jag inte har kramat om på ett bra tag nu :)
Det blev mycket skrivet, så nu ska jag nog ge mig . Godnatt , sov gott .

Sammanfattning av den långa texten över :
- Channe och jag hade något i stil med damp .
- Jag tänker inte sova tidigt, trots att det är skola imorgon .
- Jag har en trevlig konversation på msn just nu, med Branne :)
-
Jag saknar mina små älskade vänner, däribland Linda ♥
- Jag skrev ganska mycket i detta inlägget , haha .


bilden bara skriker sommar , trots at den är tagen igår . HAHA !
eller , skriker och skriker , men blond och lite brun är jag i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: linda

åwh, vad söt du är :)

jag har saknat dig jättemycket min blondin :* <3

2010-01-08 @ 17:41:28
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0