Nyårsafton med de bästa ;D

Nyår blev kanon, precis som vi hade förväntat oss. Tyvärr hade jag migrän i början av
kvällen och Jesper var lite småsjuk hela tiden. Vi tyckte synd om honom men han hade
sina glada stunder han med, haha. Kvällen blev i alla fall helt galen ;)


Här har vi stackars lille sjuk, Jesper :)


Ickis, som tydligen kommit för att döda mina katter, inte fira alltså .. ;)


Timmy och Eddie, jag tror att de hjälper till med maten ;)


Jag och Hanna, visst är hon vacker den bruden ♥


Sista bilden är helt underbar, det är vänskap det ♥



SEN GICK VI UT FÖR PULKÅKNING , HAHA :


Stina är min ängel och jag släpper henne inte för alla pengar i världen ♥

DAGS FÖR TOLVSLAGET OCH RAKETERNA :


Timmy, Ickis, Eddie, Hanna, David, jag & Jesper. Stina var fotograf ;)


som ni ser blev det sovdags för vissa vid 04.30 ungefär. Några av oss sov däremot
inte något alls denna natt, jag var en av dem. Så det blir väl att ta denna veckan till
att vända tillbaka dygnet, haha. Nedå, man får se det som en rolig grej, tror jag ;)

D
et fanns många höjdpunkter denna kväll. Jag måste höja den lite oplanerade träffen
i bastun. Hanna fick helt plötsligt lust att basta. Då hängde jag, Jesper, David och Eddie
på. Vi bastade vi säkert en och en halv timme. Något som ledde till djupa samtal som
jag tackar djupt för.

Men allihopa ska ha ett tack för kvällen, ni är guld värda allihopa. Det hoppas jag ni vet ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie :DDD

Vilka bra bilder :D

2010-01-02 @ 13:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0