sena svar på era kommentarer ,

Jag känner mig lite dum över att inte ha väntat så länge med att svara på era kommentarer.
Jag får väl använda mig av de fina uttrycket "Bättre sent än aldrig" och hoppas att det är ok.


alissa om "om juldiscot" :

JAG ÅNGRAR! :D
svar :
det borde du göra Alissa :D


Ickis om "upp & ner" :

I LOVE YOU FÖR ATT DU GAV MIG SUNES JUL!!!! :D:D:D:D<3
svar :
men, jag älskar ju dig för allt du gör? :D


Anonym om "24 december" :

oj va mycke:)
svar : det blir nog så när man har en stor släkt :)


Flera anonyma om "saknaden av sommar" :

va fint skrivet:)<3

har du skrivit det? :D
det var jätte fint :)

det stämmer ju :D
svar :
Tack så jättemycket och ja, det är jag som har skrivit det :)


Anonym om "beslutångerst"

HOCKEY går före allt sådant skit som idol och andra skitsåpr:)
svar :
ja, det gjorde det även för mig denna kväll :D


Maja Jakobsson om "2 önskningar från min önskelista"

uuh, dom var inte vackra :D
svar :
årets mest korkade kommentar står Maja för ;)


Tre anonyma om "måste få ut lite otrevligheter"

du skriver grymt bra texter (y

håller med den över:)

jag greps av texten:)
svar :
Tack så jättemycket :D


linda om "måste få ut lite otrevligheter" :

tack för ett trevligt telefonsamtal!
och texten är lika bra som jag trodde att den skulle vara,
om inte bättre. du är så jävla smart, och vi är inte fjortisar..
hahah! åh, jag älskar dig! <3
svar :
Tack själv snygging! Hehe, det var ju bra. Nej, vi är inte fjortisar ;)
jag älskar dig med, mer än du tror <3


Rebecca Fridsäll om "måste få ut lite otrevligheter" :

Asså Elin det var nog bland det bästa jag någonsin har läst . :)
svar :
Tack så jättemycket Becca, du är sjukt bra <3


Anonym om "godnatt :)" :

vilken av bröderna? :)
svar :
Min äldsta bror, den lille är för liten för hockey ;)


Anonym om "installerat nya datorn ;) - godnatt" :

var datorn bra? :)
svar : Ja, det var den verkligen. Har inte internet på den än, men det fixar jag ikväll.
Ska även fixa alla säkerhetsgrejer innan jag gör för mycket på den. Jag gillar den
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0