sov gott , för det ska jag göra :*

Jag fick något ryck för en halvtimme sen, så då började jag att rensa bland mina kläder, haha.
Det behövdes kan jag lova. Nackdelen var att jag insåg att jag behöver en byrå till, och det har
jag inte plats för ;) men det löser sig, kanske. Imorgon ska jag till Växjö med Ann och Ickis, de
ska shoppa medan jag ska ligga på den lägre nivån, förhoppningsvis :) Nu ska jag fortsätta att
sms:a med snyggingarna, puss och godnatt ♥


Titta, det blev rätt fint ändå ;) det ser ut som om jag bara har svarta och vita
kläder, men så är det inte , haha . De mer färgglada ligger under , de ni ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka e snyggingarna? ;)

2010-01-06 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0