17 juli

Idag var det rodden, riktigt spännande måste jag få lov att säga. Rodden är en tävling i Ramkvilla
där 3 byar tävlar när de ror med båtar. Den som kommer först vinner och man byts vid med sina
lagkamrater längs vägen. Solberga (min by) kom tvåa, faktiskt.

Efter många om och men kom tillslut kom jag, Maja, Channe och Ickis iväg till Öland och Ann kom
in senare på kvällen. Det blev middag på donken och sen kvällsdopp i poolen.
PUSS ♥


Detta var min "packning" innan jag började packa, kallat steg ett.



min älskade lillebror Tihas påväg till rodden ♥



Fina Evelina på rodden ♥



Maja och Janina när vi landat på solen och vindarnas ö.



Ann äter nudlar för hon glömde sin pizza hon köpte på rullbandet på Ica...



Jag och Janina i poolen, yeah !



Sötnosen Maja på bild, sen Janina och jag i bakrunden.
Jag och Janina.


Tack för kvällen tjejer


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste bara fråga du har sagt innan att du slingar ditt hår men hur gör du med underhåret slingar du det med eller färgar? :)

2010-07-23 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0