goooooodnatt .

Jag ska göra om denna bloggen. Helt och hållet, upp och ner. Den ska inte vara som den
är nu. Jag hade även tänkt stärka mitt eget engagemang till bloggen, eftersom det just nu
inte är på topp. En ny design, lite kortare inlägg, mera bilder och så vidare. Vad tror ni ?



Idag är det bara en vecka tills jag fyller år, vilket gör mig lite extra pepp. Om det kommer
kännas annourlunda är ju en annan femma, eftersom jag kallat mig själv 16 åring sen nyår,
haha. Äh, dagen är ju min så då lär det ju kännas. Nu ska jag sova, för imorgon väntar jobb.
Vi hörs eventuellt efter det. Puss och godnatt ♥


Vecka 30 - 31 ska jag till denna Gotland med Hanna, hennes familj och en annan
familj. Bilden är från campingens strand. Det ser väl inte så dumt ut, eller hur ? ;)


Kommentarer
Postat av: hanna a

det kommer bli nice. ;D

2010-07-05 @ 12:48:39
Postat av: emma

Jag gillar din design, men förstår om du vill ha en ny. Jag gillar din blogg som den är. Du kan väl bara lägga till lite saker? (:

2010-07-06 @ 13:41:07
Postat av: SVAR

Hanna - KLART ! ;)

Emma - Tack. Jag håller helt med dig angående designen. Jo, jag kan lägga till. Har du några förslag? :)

2010-07-06 @ 19:59:37
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0