25 - 28 juni

Ojojoj. Det var verkligen ett tag sen jag skrev. Aja, jag har ju mina anledningar. Imorgon är
jag ledig, likaså onsdag. Så ikväll ska jag ta det lugnt. Sätta på en film och chilla. Kanske ska
dra vad jag gjort under dessa dagar med...

Fredag (midsommar) -
Det blev att fira hemma i Ramkvilla, eftersom jag jobbade till 18.00. Så jag var med Maja,
Sofia, Ickis, Ann och Anando. Det var riktigt trevligt. Sofia fyllde dessutom 18 år, grattis ! ♥


Sofia och Maja när de cyklar, jag åkte moped. HAHA !


Lördag -
Jag jobbade hela dagen, blev färdig vid 18.00. Då åkte jag och käkade pizza hos Sjöstrands
och sen åkte jag och Jennika till Korsberga. Herregud, vilken galen kväll. Haha, skitroligt (y)


Haha.
Jag har Pontus brillor på mig, eller, jag tror att det var hans i alla fall.
Skit samma, en sak är i alla fall säker, och det är att jag INTE passar i dem. Haha.


Söndag -
Även idag jobbade jag hela dagen. På kvällen satt Ickis och jag på bryggan, det var sjukt
mysigt. Sen sov jag hos mormor och morfar, kanonmysig kväll ♥


MANDELGLASSEN ! Den är så himla god. Mäktig dock, jag åt halva först, frös ner den,
och sen åt jag halva igen. NI MÅSTE SMAKA DEN !


Måndag -
Har jobbat heeeeela dagen. Hade lite besök ändå som tur var. Jäklar, nu kom jag på att
jag glömde städgrejerna på toan, inte bra. Det var nog för att det kom en jättetrevlig tysk
familj som åt våfflor...Aja, det är inget att göra åt nu.


I alla fall, mellan besök, städning, våffelbak och glassförsäljning så hann jag sätta
mig ner och äta en underbar grekisk sallad. Så sjukt god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0