29 juni

Jag försov mig lite idag, mycket längre än planerat. Nu har jag legat ute i solen lite, men jag
tröttnade tyvärr rätt snabbt. Aja, vi får se vad denna dagen bär med sig :)


Igår kollade jag på Dear John innan jag somnade. De som inte har sett den måste se den.
Jag tror att jag grät mig igenom hela filmen. Den var så himla fin. Så ni borde se den ♥


Fick en fråga i en kommentar i 25-28 juni inlägget. Eftersom den Anonyma som skrev verkar
vara så nyfiken, ska jag besvara frågan mellan dig och mig. NEJ, det gjorde jag inte. Det
var mer tvärtom i så fall, och det hade ju sina anledningar. Töntig, onödig och omogen fråga.


Kommentarer
Postat av: eriik (:

den filmen är bäst! :)

2010-07-02 @ 01:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0