27 mars - lördagsgodis .

idag när becca och jag vaknade var vi helt slut. mitt slöa humör har hållt i sig hela dagen.
vid halv ett gick vi och kollade på handboll, sen åkte jag hem. det var jättetrevligt igår, inatt
och idag becca, tack ♥ efter handbollen åkte ann med oss hem. vi tog en kopp kaffe och
snackade av oss ordentligt, även det var mycket trevligt ♥



ann, jag och pappa sprang in i Godishuset när vi ändå körde förbi, detta fick bli mitt resultat
av de besöket. det var gott då, men nu ångrar jag det. som alltid, att jag aldrig lär mig. puss ♥

Kommentarer
Postat av: natalie

nu blev jag sugen på godis :( åååååh! haha :)

2010-03-29 @ 08:18:48
URL: http://improveme.se/natun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0