tv4 tabbe, så det kan gå.

min familj har kollat på Körslaget ikväll, jag valde att inte medverka framför tv:n utan valde msn
före dem. när det är omröstning, springer jag däremot gärna in till tv:n för att dela spänningen.
i alla fall, när det var två team kvar var spänningen på sin högsta nivå. helt plötsligt kommer det
där ordet man väntat på, avslöjadet om vilka som gått vidare. det röda teamet åkte ut, och det
silvriga teamet började glatt att jubla. mitt i allt detta försöker programledaren överrösta med att
säga "förlåtförlåt, det har blivit fel. det var så jämnt, det har blivit fel. det är de andra teamet som
har åkt ut". de som tidigare jublat, tystnade. de som tidigare tystnat, jublade. vilken tabbe. detta
lär ju tv4 få höra, jag kommer i alla fall aldrig att glömma det. ointresserad som jag är av detta
program, tycker jag detta är en händelse värd att skratta åt. tack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0