28 - 29 maj

Igår fyllde en av mina bästa kompisar Hanna år och även världens gulligaste Sara.
Idag fyller min mamma år, så grattis till allihopa ♥

Mamma fyller som sagt år idag, så därför är jag och min familj på Kolmården för att
fira henne. Själva Kolmården tycker jag inte om, djur är inte mina favoriter. Däremot
är hotellet väldigt fint. Så den här helgen kan nog bli rätt bra trots att jag missar miljoner
saker som händer hemma. Vi hörs senare, puss ♥


Igår skulle experten Eddie lära mig att cykla enhjuling. Det gick sådär, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi vilken gullig bild:)

2010-05-29 @ 21:00:26
Postat av: oskar :D

haha eddiie är ju king nu ju ;) nörda han mke enhjluyin på rasterna eller ?;)

2010-05-30 @ 22:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0