5 maj - superbra dag .

medan armin och jag sörjer att andra avenyn hade sitt sista avsnitt ikväll, så har jag lagt en
kanondag bakom mig. det började med avslutningsfoto som alla nior tar tillsammans med sin
klass. det går ut på att man ska klä ut sig, vilket faktiskt alla i min klass hade gjort. sen nu ikväll
var jag på brorsans skola för de hade en slags skolgårdsfest med massa uppträdanden och sånt.
riktigt trevligt och underhållande faktiskt. nu ska jag byta några sms med sötnos, sen sova. puss ♥


bilden är inte så bra, och jag kan inte redigera den på denna datorn. eller , jag orkar inte ladda
hem de programmet. haha! här har ni mig och söta stina (som hade varit sötare utan sin tröja)
jag bär SJÄLVKLART den röd-gul-blåa tröjan. trots ilskan mellan våra tröjor älskar jag henne ♥

Kommentarer
Postat av: C-F

Elin Djurgårdshuligan? Självklart, dricker öl på varje match och slår på skåningar, härliga elin ! <3

2010-05-05 @ 22:54:26
Postat av: STINA !!

Det är ju inte utsidan som räknas elin, älskar dig även att du inte är allt för vacker iden tröjan :D <3

2010-05-06 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0