något av de sjukaste jag har sett .

Nu kommer det som jag pratade om igår, det som ni aldrig sett tidigare. Jag hade i alla fall inte sett
något liknande första gången jag kollade på det. Killen är helt galen. Hans största gåva måste vara
hans fantasi, hur kan man komma på såhär mycket? Sjukt underhållande om ni frågar mig. Hoppas
ni förstår humorn i det hela. Som sagt, han är helt galen :)


Detta är den roligaste videon enligt mig. Jag garvar så sjukt mycket åt detta, haha!


Om ni vill se fler klipp får ni kolla in Mogges blogg, www.mrmorgan.blogg.se .
Ska även tacka Ida som äntligen lärde mig hur man laddade upp från youtube :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha. Fan va sjukt :P

2010-05-10 @ 19:18:56
Postat av: Ida

Lugnt du :). Kul att hjälpa till ;)♥

2010-05-10 @ 21:44:30
URL: http://idaarmittnamn.blogg.se/
Postat av: Anna'

HAHAHA, SHIT VAD ROLIG XD

2010-05-11 @ 08:21:28
URL: http://sandwall.devote.se
Postat av: elli

hahaha , den killen är störtskön! ;D <3

2010-05-11 @ 20:43:51
Postat av: Anonym

hahahahhahaha. Känner du honom?:P

2010-05-11 @ 21:13:43
Postat av: Esse

HAHAHAHAH jag dööör., xD freeze mother fucker! you're under arest!

var fick du spriten ifrån? från dina äldre kompisar? köpte dom ut åt dig? vet dina föräldrar om att du drack?

hej är det felix mamma? jag bara undrar om du vet att han drack alkohol igår? xD döör, xD



jag skulle hitta en tjej men hon blev rädd och sprang iväg.. gick vilse xD

ajuste drake! vet ni vad en drake äe för nått? xD



HAHAHHA när han berättar om kompisens tiger och så ba: men han dog... MIN RUMPA!!! xD



okej den va askul xD

2010-05-12 @ 15:50:53
URL: http://alittlebitlonger.devote.se
Postat av: Esse

HAHHAHA gick in på hans blogg, typ han har en videoblogg när han har varit på cup i mora och hela första halvminuten så snackar han om hur kissig han är och att han äntligen får kissa och sen han ba: ooooooooaaaaaaaaa, woooooooooooooaaaaaaah jag har säkerhetsbälte! xd

2010-05-12 @ 15:56:34
URL: http://alittlebitlonger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0